20.05.
Тема:
Практична робота.
Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?
- Діти, сьогодні я пропоную вам виконати творче завдання. Уявіть, що у соціальних мережах ви познайомилися із школярем свого віку. Подумайте і напишіть у формі листа, щоб ви могли йому чи її розповісти про свою Батьківщину.
Результат вашої творчої діяльності сфотографуйте і надішліть мені до 18:00!
27.05.
Тема:
Підсумковий урок за рік.
- Діти сьогодні підсумковий урок за рік. Пропоную перевірити вам свої знання за допомогою тестування. Перейдіть за посиланням naurok.com.ua/test код доступу 152846. Уважно прочитайте твердження, пройдіть тестування.
Отриманий результат сфотографуйте і надішліть мені до 18:00!
13.05.
Тема:
Навчальний проект.
«Внесок українців у світову науку і культуру»
- Діти, сьогодні ви будете справжніми дослідниками нашої Батьківщини.Спробуйте самостійно знайти цікаву інформацію про українців, які стали відомими на весь світ. Результатами своєї пошукової діяльності поділіться зі мною до 18:00. Презентація робіт може бути у вигляді відео доповіді, фото конспекту, фото матеріали, книга, тощо.
06.05.
Тема:
Я – член європейської спільноти.
Соціальна акція
«Земля – спільний дім для людей»
Тема:
Україна – європейська держава.
Європейський Союз – співтовариство народів Європи.
22.04.
Тема:
Будь-який учинок завжди має наслідки.
15.04.
Тема:
Я – член європейської спільноти.
Соціальна акція
«Земля – спільний дім для людей»
- Діти, якщо подивитися на кожну із країн нашої планети, то ми побачимо, що немає в цілому світі прекраснішої землі, ніж наша Україна! Ми любимо її за родючі землі, за багатоплинні та повноводні річки, за зелені верховини Карпат, за її широкі степи, могутні ліси, талановитих, гостинних, співучих, працьовитих людей. Людина приходить у цей світ і отримує все це безкоштовно, всі ці багатства, неоціненні дари: землю, води, багатства надр,ліси та гори, квіти і щедрі плоди урожаю землі, що годують нас. Природа – це наше з вами життя, яке необхідно берегти. Для того, щоб її берегти, треба добре пізнати природу, навчитися раціонально її використовувати та берегти все, що живе поруч із нами. Цьому ми вчимося від батька і матері, від усіх добрих людей. Але найбільшу кількість знань ви зможете отримати від спілкування з природою, від власних спостережень. І тоді ви дуже швидко помітите, як щораз будете ставати багатшими, мудрішими, щасливішими. Ці знання також допоможуть вам зрозуміти, чому ж необхідно берегти і охороняти природу.
Спробуйте перевірити свої знання за допомогою Ековікторини
https://learningapps.org/9115888
Творче завдання: намалюйте малюнок на тему "Земля - спільний дім для людей", сфотографуйтесь з ним та надішліть мені до 18:00.
29.04.https://learningapps.org/9115888
Творче завдання: намалюйте малюнок на тему "Земля - спільний дім для людей", сфотографуйтесь з ним та надішліть мені до 18:00.
Тема:
Україна – європейська держава.
Європейський Союз – співтовариство народів Європи.
Творче завдання https://learningapps.org/9055807
Спробуйте виконати, результат сфотографуйте і надішліть мені до 18:00.
22.04.
Тема:
Будь-який учинок завжди має наслідки.
Діти, сьогодні ви дізнаєтесь про безпечні і небезпечні ситуації, переконаєтесь, що кожен вчинок має наслідки. Це
важливо для кожної людини. Тому сьогоднішня корисна інформація служитиме вашій безпеці.
1. Опрацюйте інформацію, подану у підручнику с.135-138.
Кожний вчинок має свої наслідки. Перед тим, як щось
вчинити, слід подумати про наслідки. Для цього варто користуватися і виконувати "Кроки прийняття рішень" :
1. Зупинись.
2.
Подумай.
3.
Обери правильне рішення.
4. Похвали себе.
2.Прочитайте оповідання і подумайте якими були наслідки необдуманого вчинку хлопчика?
Василь Сухомлинський
КАМІНЬ
У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці відпочивали подорожні.
Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він любив пустувати. Тож і подумав:
«А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю! Ото, мабуть, булькне дуже!»
Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.
Камінь упав на дно і забив джерело.
Вода перестала заповнювати криницю.
Криниця засохла.
Засохла трава навколо криниці, і дуб засох, бо підземці струмки потекли кудись в інше місце.
На дубі перестав мостити гніздо соловейко. Він полетів у інший луг.
Замовкла соловейкова пісня.
Сумно стало в лузі.
Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця.
Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки.
«Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь.
«А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю! Ото, мабуть, булькне дуже!»
Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.
Камінь упав на дно і забив джерело.
Вода перестала заповнювати криницю.
Криниця засохла.
Засохла трава навколо криниці, і дуб засох, бо підземці струмки потекли кудись в інше місце.
На дубі перестав мостити гніздо соловейко. Він полетів у інший луг.
Замовкла соловейкова пісня.
Сумно стало в лузі.
Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця.
Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки.
«Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь.
3. Перегляньте відео матеріал і запам'ятайте поради!
4. Проаналізуйте ситуації. Оберіть ту, яка вас найбільше вразила. Запишіть її вирішення і надішліть мені ваші роздуми до 18:00!
І ситуація
Петрик і Оленка взяли санчата і пішли спускатися з гірки. Внизу проходила дорога. Оленка сказала, що це небезпечне місце і спускатися тут не можна. Петрик, глянувши вниз, промовив, що небезпеки немає, бо машин не видно. Хто з дітей прийняв правильне рішення?
ІІ ситуація
Діти гралися в пісочниці. Дівчатка ліпили з піску різні фігури, хлопчики возили пісок машинками. У двір вийшов Павлик. У нього був поганий настрій. Він захотів привернути до себе увагу. Тому назбирав камінців і почав кидати їх в пісочницю, збиваючи пісочні фігури. Яку ситуацію створив Павлик? Який вихід слід знайти у даній ситуації?
ІІІ ситуація
Дмитрик і Сергійко залишились вдома самі. Мама і тато пішли в гості. Хлопчики спочатку дивилися телевізор, а потім вирішили погратися в моряків. Вони пішли у ванну кімнату, відкрили кран, і в цей час почули з кімнати звуки улюбленого мультфільму. Хлопчики швидко побігли в кімнату, залишивши кран відкритим. Які рішення мали б прийняти діти, щоб уникнути небезпечної ситуації?
ІV ситуація
Олексійко повертався зі школи. Біля магазину він побачив двох старших хлопців, які рахували гроші. Помітивши Олексійка, вони запропонували йому зайти до магазину і взяти з вітрини шоколадку, мовляв, продавець цього не побачить, бо хлопці відвернуть його увагу. Олексійко не знав що йому робити. А що б ви йому порадили?
І ситуація
Петрик і Оленка взяли санчата і пішли спускатися з гірки. Внизу проходила дорога. Оленка сказала, що це небезпечне місце і спускатися тут не можна. Петрик, глянувши вниз, промовив, що небезпеки немає, бо машин не видно. Хто з дітей прийняв правильне рішення?
ІІ ситуація
Діти гралися в пісочниці. Дівчатка ліпили з піску різні фігури, хлопчики возили пісок машинками. У двір вийшов Павлик. У нього був поганий настрій. Він захотів привернути до себе увагу. Тому назбирав камінців і почав кидати їх в пісочницю, збиваючи пісочні фігури. Яку ситуацію створив Павлик? Який вихід слід знайти у даній ситуації?
ІІІ ситуація
Дмитрик і Сергійко залишились вдома самі. Мама і тато пішли в гості. Хлопчики спочатку дивилися телевізор, а потім вирішили погратися в моряків. Вони пішли у ванну кімнату, відкрили кран, і в цей час почули з кімнати звуки улюбленого мультфільму. Хлопчики швидко побігли в кімнату, залишивши кран відкритим. Які рішення мали б прийняти діти, щоб уникнути небезпечної ситуації?
ІV ситуація
Олексійко повертався зі школи. Біля магазину він побачив двох старших хлопців, які рахували гроші. Помітивши Олексійка, вони запропонували йому зайти до магазину і взяти з вітрини шоколадку, мовляв, продавець цього не побачить, бо хлопці відвернуть його увагу. Олексійко не знав що йому робити. А що б ви йому порадили?
15.04.
Тема:
Ніхто
не має права ображати людину. Про права дитини.
- Діти,сьогодні ви дізнаєтеся про права дитини, деякі з
яких тісно пов’язані з обов’язками.
1.Опрацюйте теоретичний матеріал с.132-135 Підручник
2. Запам'ятайте свої права!
3. Перегляньте мультфільм, де визначені права дитини.
Окрім прав, діти мають і обов’язки. Деякі з цих обов’язків тісно пов’язані з правами. Обов’язком для вас є навчання. Усі діти шестирічного віку мають право відвідувати школу. Добре навчаючись у школі, в майбутньому зможуть отримати професії, бути освіченими, добре підготовленими працівниками. Діти зобов’язані поважати старших, своїх батьків і вчителів, дбати про своє здоров’я та фізичний розвиток. Діти зобов’язані бережливо ставитися до природи, пам’яток культури.
— Пам’ятайте!
Ви маєте:
|
|
Права дитини
|
Обов’язки дитини
|
1. Повага до особистості і
гідності.
|
1. Добре вчитися.
|
2. Право на соціальний захист.
|
2. Дотримувати правил
школярів.
|
3. Право на житло.
|
3. Поважати
старших, батьків і вчителів.
|
4. Право на освіту.
|
4. Дбати про своє здоров’я.
|
5. Право на свободу слова.
|
5. Оберігати
природу і пам’ятки культури.
|
08.04.
Навчальний проект «Чим славиться Україна?».
1. Опрацюйте статті підручника с.117-124.
2.Перегляньте навчальне відео Топ 10 цікавих фактів, за якими Україна та українці найкращі в світі!
3. Чим прославили Україну ці видатні люди? Утворіть відповідні пари
4. Творче завдання: створіть власну книжечку, презентацію, відео, фото колаж тощо про те, чим словиться Україна.
01.04.
Тема: Де
ти живеш. Твоя країна — Україна. Символи
держави.
1.Опрацюйте статті Підручник с.96-97, 100, с.104-107.2. Перегляньте навчальне відео Символи України
3.Складіть слово з якого складється герб України https://learningapps.org/5175361
4. Пригадайте цікаві факти про свою рідну країну https://learningapps.org/5800389 та вишліть фото звіт про отримані результати.
18.03
Тема:
Україна
— незалежна держава
Усі ми з вами живемо в Україні, отже за
національністю хто ми? (українці)
Як ви думаєте, ми є громадянами
України? Чому? Люди, які постійно проживають на території своєї держави є
громадянами цієї країни.
Держава – це
країна з політичною владою в суспільстві. Україна є також державою. Як кожна
держава вона має свої закони, в яких прописано усі права та обов’язки громадян.
Що є основним законом нашої держави? (Конституція)
Прочитайте, про що записано у
статтях 1 і 10 Конституції України.
Наша держава – Україна, суверенна
і незалежна, демократична і правова. Що ж означає вислів «Україна – суверенна держава»? (Вона має
право самостійно, без втручання інших держав вирішувати всі свої внутрішні та
зовнішні справи.)
-
Отже, що означає, незалежна суверенна? ( має кордони і сама приймає рішення)
А ще Україна – демократична.
Це означає, що влада в ній належить народові. Тільки народ може змінювати її
основи – конституційний лад.
Керує нашою державою Президент
України. Він гарант додержання Конституції України та прав людини. Назвіть Президента
України (відповіді дітей).
Народ обирає народних депутатів
до Верховної ради України. Верховна рада приймає закони, а Кабінет Міністрів
України забезпечує їх виконання. Для того щоб у державі був лад, громадяни
повинні дотримуватися закону. Порушників закону притягують до відповідальності
через суд.
-
Що означає, Україна – демократична
держава?
Кожен пишається своєю рідною
країною. Впізнає її з-поміж інших. Як ви впізнаєте свою державу, українців
серед інших народів?
Спробуйте визначити умови незалежності. Чому ми з впевненістю говоримо,
що Україна незалежна?
-
Територія є неподільною і недоторканою.
-
На території мають чинність винятково
Конституція і закони України.
-
Незалежність держави на міжнародній
арені,
-
Єдине громадянство.
-
Державна мова – українська.
Робота
над віршем «Я маю право…»
Я маю
право
Я – українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я – українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни,-
Синів і дочок, гідних України. Подумайте, які ж права має
кожен українець?
-
Україна за Конституцією надає громадянам
широкий спектр прав. Зачитаймо їх. Окрім прав, громадяни мають і обов’язки.
Кожне право передбачає обов’язок.
Право
На власне і’мя
На безкоштовну освіту
На любов з боку батьків
На захист своїх прав
На охорону здоров’я
Обов’язок
Прославляти своє ім’я
Добре вчитися
Поважати своїх батьків
Не порушувати прав інших
Не порушувати прав інших
Дбати про своє здоров’я
Гра « Склади прислів’я про Україну»
Без верби і калини
життя віддай.
За рідний край –
немає України.
Та земля мила,
як соловей без пісні.
Людина без Вітчизни, за неї
можна і життя віддати.
Україна – мати,
немає другого Дніпра.
Немає другої Вкраїни, де мати
народила.
Перегляд відео по Україну незалежна Україна
Ознайомлення з навчальною презентацією Україна незалежна
Вправа на первірку знань Збери пазл
Підручник Я у світі с.93-95
Переглянувши відео я пропоную вам подумати над таким
запитанням «Що можна розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?» За бажанням виконати творче завдання "Напиши лист другу іноземцю про свою країну".
Немає коментарів:
Дописати коментар