Образотворче мистецтво


26.05.
Тема:
Перевір свої досягнення.
Художні загадки.
- Діти, сьогодні ви перевірете свої знання з вивчених тем, спробуєте відгадати художні загадки. Для цього скористайтеся матеріалами навчальних презентацій.
19.05.
Тема:
Театральна афіша. 
Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. 
Ескіз афіши до однієї з театральних казок
Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?
Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, концерт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.
Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.
Тому обов’язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати. Існує багато шрифтів, але не кожен з них може стати в пригоді для афіші. Зображення і текст на афішах мають бути видними ще здалеку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий, але чіткий, яскравий. Пам’ятайте про це, створюючи афішу для власної вистави.
Творче практичне завдання:
Уявіть себе художниками, які створюють афіші для вистави. Для постановки вистави за казкою, до якої ви створювали декорації, бутафорію, театральні костюми та ляльок, намалюйте театральну афішу. Результат своєї творчої діяльності сфотографуйте і надішліть мені до 18:00!

12.05.
Тема:
Театральний костюм.
 Роль театрального костюма в розкритті образу театрального героя. 
Узгодження форми (деталей одягу) з декором.
 Театральні костюми до вистави за казкою.

05.05.
Тема:
Лялька в театрі. Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажа. Виготовлення театральної ляльки.
28.04.
Тема:
Магія бутафорії. Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Зображення бутафорії для однієї з вистав  «Корона».


                                                    21.04.
                                    Тема:
Робота з папером. Привітання матусі з Днем матері. «Вітальна листівка».
- Діти, сьогодні ви будете виготовляти вітальну листівку до Дня матері за власним задумом.
1. Для початку приготуйте своє робоче місце.

2. Опрацюйте теоретичну частину.













3. Дотримуйтесь правил безпечної поведінки з матеріалами.
Правила техніки безпеки з трудового навчання, для учнів молодших ...
4. Перегляньте відео і створіть листівку за власним задумом. Фото звіт ваших робіт до 18:00!
 

                                                              14.04.
                                    Тема: 
Художник у театрі. Ознайомлення з роботою художників у театрі, з елементами театру (декорації, сцена тощо) та їхнім призначенням. Декорація до театральної вистави.
- Діти, сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, що таке театр і якою є роль художника у ньому.
1.Перегляньте навчальну презентацію.

2. Перегляньте відео "Історія театру".
3. Творче завдання: сьогодні ви перетворитеся на справжніх театральних художни­ків. Пригадайте свою улюблену казку. Намалюйте декорації до цієї казки. 
Фотозвіт робіт до 18:00!

                                      07.04. 
                                       Тема: 
Світ казок в ілюстраціях. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Зображення тварин і людей в ілюстраціяхдо казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. « Ілюстрація до казки».
1. Опрацюйте теоретичний матеріал:
Видатний американський письменник Ернест Хе­мінгуей казав: «Немає друга відданішого за книгу». А що означає улюблена книга для вас?

Сьогодні ви дізнаєтеся, як художник створює ту книгу, яка по­трапляє до ваших рук з книжкової фабрики.
2.Перегляньте відео Як народжується книга
Що таке ілюстрація?

Кость Лавро. Ілюстрація до казки «Пан Коцький»
Для того щоб створи­ти цікаву ілюстрацію, яка передаватиме зміст тексту, художники дуже уважно читають той твір, який згодом ілюструватимуть, уявляють тих героїв, які там діють, та події й при­годи, що трапляються з ге­роями твору. Потім вони накреслюють невеличкі малюночки, щоб визначи­тися із зображенням пер­сонажів твору, і вже після цього починають працюва­ти над ілюстраціями. Це дуже копітка, складна, але водночас цікава робота. Погляньте уважно, як зображують художники-ілюстратори казкових тва­рин. Вони дуже відрізняються від тих, яких ми зустрічаємо на вулиці (кішка, собака) або у зоопарку (лисиця, вовк, ведмідь та ін.). Художники їх начебто наділяють людськими рисами — тварини ходять на задніх лапах, розмовляють, часто одягнені в ошатне вбрання. 
Якщо розглянути ілюстрації різних художників-ілюстраторів до того самого твору, то можна побачити, що вони дуже різнять­ся. Як ви вважаєте, чому? Тому, що в уяві кожного художни­ка персонажі твору виглядають по-своєму. 
Інструктаж:
   Перед початком роботи над ілюстрацією оберіть фор­мат паперу (прямокутний чи квадратний, великий чи маленький) та його розташування (вертикальне чи горизонтальне). Для того щоб ілюстрація вийшла гарною та передала враження від тексту твору, слід обрати невеличкий епізод, визначити героїв та правиль­но розмістити їх на аркуші паперу. Для того щоб звернути особливу увагу на головного героя твору, його завжди виділяють кольором, розміром та розміщенням на аркуші паперу.
Творче завдання: намалюйте ілюстрацію до української народної казки. Застосуйте матеріали, які, на вашу думку, якнай­краще допоможуть передати зовнішність і характер казкових пер­сонажів. Збірка казок

                                      31.03. 
                                      Тема: 
Речі чарівника. Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. «Речі чарівника».
1. Перегляньте навчальне відео Натюрморт 
2. Опрацюйте теоретичний матеріал:
Сьогодні ви малюватимете  незвичайні речі, які належать чарівникам та допомагають їм творити добро. А виконаєте  свої композиції  ви в жанрі натюрморт. Натюрморт – зображення як окремо взятих неживих предметів, так і цілої композиції в образотворчому мистецтві.
У натюрморті художник прагне розкрити красу форми предметів або їх колірне співвідношення.
Перші натюрморти з`явилися на фресках багато століть тому – ще у Давній Греції та Римі. Потім вони зустрічалися й в мозайках. А розквіт цього жанру припав на той період, коли для створення картин почали використовувати фарби. Спочатку натюрморти використовували як частину картини, а вже потім вони стали самостійним жанром образотворчого мистецтва.

Ось такий шлях подолав цей цікавий жанр перед тим, як потрапити до музеїв, інтер`єрів будинків та милувати око глядача. 
Ви переглянули навчальне відео, ознайомились з теоретичним матеріалом,  тепер  спробуйте створити свій натюрморт, зобразивши речі чарівника.
3. Виконайте творче практичне завдання, дотримуючись інструкції.
 Інструктаж.
Перш ніж приступити до роботи, поміркуймо, як зручніше розташувати аркуш, на якому ми створюватимемо зображення, - уздовж чи впоперек.
Так як я пропоную малювати вам капелюх чарівника, який матиме продовгувату конусоподібну форму, то аркуш паперу слід розташувати вертикально.
Малюючи натюрморт, насамперед, необхідно уявити всі предмети, які ви малюватимете у вигляді простих форм. Дуже важливо відразу правильно розташувати предмети на аркуші паперу зверніть увагу на те, що предмети мають стояти на столі, а не скачуватися з нього.
Отже, ми малюватимемо  з вами натюрморт, що складатиметься з трьох елементів: капелюха чарівника, кулі чаклунки та чарівної палички.
 Етапи роботи:
1.  Розміщення композиції. Проводимо лінію площини, розміщуємо та зображуємо предмети.  Речі чарівника мають форми геометричних фігур: трикутник (конус), куля та продовгувата паличка із зіркою на кінці. Схематично зображуємо їх.
                                      



2.  Деталізація предметів. Почнемо з капелюха: нерівними лініями зображуємо контури, додаємо зігнутий кінець, знизу домальовуємо півколо.  Далі більш рівно малюємо кулю, додаючи підніжку ( на зразок сходинок). Слідом промальовуємо чарівну паличку, на кінці якої малюємо зірку.  Потім стираємо допоміжні лінії та декоруємо предмети.
                                        
3.  Зображення в кольорі. Задній фон розфарбовуємо в теплих тонах (червоний, оранжевий, жовтий). Площину зображуємо в більш холодних тонах. Куля  як правило скляна, тож розфарбовуємо її блакитним кольором, з домішками синього та фіолетового. З якого боку падуть на кулю світлотіні, з того вона буде світлішою. Підніжку зображуємо й розмальовуємо за своїм бажанням та вподобаннями.
Тепер перейдемо до розфарбовування капелюха. Його  фон може бути синім чи фіолетовим, а зірки, ромбики чи інший декор – в яскравих кольорах.
Далі  розфарбовуємо  чарівну паличку. Вона зазвичай буває коричневою, а зірка - жовтою чи оранжевою.                             



Фотозвіт робіт до 18:00.

                                    17.03. 

                                    Тема: 
 Краса побуту.  Відтворення з натури композиції з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне приладдя тощо). «Квітуча гілочка у вазі» 
навчальна презентація до теми уроку
Поетапне малювання

Немає коментарів:

Дописати коментар