19.05.
Тема:
Органи чуття.
Гігієна органів чуття .
Правила здорового способу життя.
1. Перевірте, що ви вже знаєте про органи чуття. Для цього прочитайте статті підручника с.163 - 167.
Висновки:
• Очі, вуха, ніс, язик, шкіра — це органи чуття. Вони допомагають нам сприймати навколишній світ.
• Необхідно неухильно дотримувати правил бережливого ставлення до органів чуття — вони розкривають вам світ.
Усіма органами чуття керує головний мозок. Усю інформацію, яку отримують органи чуття, вони посилають у головний мозок. Мозок аналізує повну інформацію, а потім дає наказ на виконання. Наприклад: людина побачила яблуко. Ця інформація поступила в головний мозок. Він дає наказ узяти його і відкусити. Головний мозок здійснює контроль, а органи виконують його накази. Кожен орган має своє представництво в головному мозку — це певні центри, які відповідають за той або інший орган.
2.Домашнє завдання - продовжуйте заповнювати зошит. Перевірте свої знання з теми, за допомогою тестування. Для цього перейдіть за посиланням naurok.com.ua/test/ код доступу 335970. Пройдіть тестування, отриманий результат сфотографуйте і надішліть мені до 18:00!
20.05.
Тема:
Контрольна робота №6.
«Людина та її організм».
Правила здорового способу життя.
- Діти, сьогодні я перевірю як ви засвоїли знання з теми «Людина та її організм». Правила здорового способу життя. Для цього перейдіть за посиланням /naurok.com.ua/test код доступу 134820. Уважано читайте твердження, обирайте на вашу думку єдине вірне. Отриманий результат сфотографуйте і надішліть мені до 18:00! Бажаю успіху!
26.05.
Тема:
Екскурсія до аптеки "Твоє здоров'я"
- Діти, сьогодні я вас запрошую до віртуальної ексурсії однією з найстаріших аптек України. Аптека-музей «Під чорним орлом» — найстаріша з існуючих аптек Львова, перетворена на єдиний в Україні музей, де можна оглянути старовинне аптекарське обладнання і зільники, якими користувалися середньовічні аптекарі. У музейних кімнатах можна побачити унікальне аптекарське обладнання різних епох: амфори XIV століття для перевезення і зберігання рідин, колекцію дерев’яних і металевих аптекарських пресів, траворізки, тиглі, мензурки, колби, бутлі, оригінальні куби для дистиляції води, млинки для подрібнення та розтирання твердих препаратів, зразки цілющих рослин. А Ви можете прогулятись приміщенням аптеки-музею, не залишаючи свого крісла, через 3D тур, що розміщений на цій сторінці. Для цього перейдіть за посиланням pharmacy-museum-lviv.virtual.ua. Приємного перегляду!
27.05.
Тема:
Підсумковий урок за рік.
- Діти, сьогодні за допомогою тестування ви перевірете свої знання за рік. Для цього перейдіть за посиланням naurok.com.ua/test, код доступу 701537. Пройдіть тестування, отриманий результат сфотографуйте і надішліть мені до 18:00!
12.05.
Тема:
Кровоносна система.
Значення крові в організмі людини.
- Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про кровоносну систему, необхідність бережливого ставлення до серця та його тренування.
1. Ознайомтесь з теоретичною частиною в підручнику с. 157-159.
Висновки:
• Кров дуже важлива для організму.
• Кровоносна система утворена органами кровообігу — судинами і серцем.
• Кровоносна система забезпечує рух крові, яка переносить в організмі різні речовини.
2. Перегляньте навчальне відео.
3.Практичне завдання. Вимірювання частоти пульсу
Нащупайте у себе на лівій руці пульс. Легенько притисніть судину, щоб відчути ритмічні поштовхи току крові. Полічіть свій пульс, тобто встановіть, скільки разів за 1 хвилину скорочується ваше серце.
4. Цікаво знати!
— Кров — наче швидкий потік, що омиває твоє тіло. Вона переносить поживні речовини з їжі, яку ми споживаємо, до кожної частини твого тіла. Вона також допомагає тілу боротися з мікробами.
В організмі дитини — 3 л крові; в організмі дорослої людини — 5-6 л крові, а в немовляти — до 1 л. Якщо додати довжину всіх кровоносних судин однієї людини, утвориться лінія завдовжки 100 тисяч кілометрів. Нею можна два з половиною рази огорнути Землю. Яким би ти не був на зріст, твоє серце трохи більше від твого кулачка.
5. Домашнє завдання- продовжуйте заповнювати зошит, перевірте свої знання з теми. Перейдіть за посиланням naurok.com.ua/test/ код доступу 237060. Уважно прочитайте питання, пройдіть тестування, сфотографуйте отриманий результат і надішліть мені до 18:00!
13.05.
Тема:
Шкіра.
Значення шкіри для організму людини та її гігієна.
- Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про шкіру та її значення для організму людини, догляд за шкірою.
1.Опрацюйте матеріал підручника с.160-162.
Запам’ятайте! До покривів тіла належать шкіра та її похідні, які захищають організм від впливів зовнішнього середовища. Похідні шкіри — це нігті й волосся.
2. Практична робота. Вивчення властивостей шкіри.
1) Розглянь шкіру своєї руки, доторкнись до неї, відтягни. Переконайся, що шкіра м’яка, пружна, гладенька.
2) Проведи пальцем по своєму лобі, а потім доторкнись до чистого скельця або дзеркальця. На шкірі є жир і піт.
3) Роздивись шкіру на руці та нігті крізь лупу. Ти побачиш багато волосків і маленьких отворів. Це — пори, через які виділяються назовні жир і піт.
— Для чого потрібна шкіра?
— Із чого складається шкіра? На шкірі є багато отворів. Це пори. Крізь пори на поверхню шкіри виступають жир і піт. Жир укриває шкіру тоненьким шаром, робить її м’якою і пружною. Піт випаровується з поверхні шкіри й охолоджує тіло людини. Завдяки цьому організм людини не перегрівається під час спеки, важкої роботи. З потом також видаляються з організму деякі шкідливі речовини. Порошинки, змішуючись із жиром і потом, забруднюють шкіру. Бруд закриває пори. На брудній шкірі може оселитися багато бактерій. Крізь подряпинки на шкірі вони проникають в організм людини і спричиняють різноманітні захворювання. Тому слід дбати про чистоту шкіри.
Треба мити все тіло милом і мочалкою не рідше одного разу на тиждень. Обличчя, вуха, шию мити два рази на день — уранці і перед сном. Руки потрібно мити декілька разів на день, особливо перед їжею, насухо витирати руки своїм рушником.
Висновки:
• Шкіра захищає внутрішні органи людини від ушкоджень, спеки, холоду, хвороботворних бактерій.
• За шкірою потрібно ретельно доглядати — дбати про її чистоту.
3.Цікаво знати!
— Тіло людини не перегрівається під час спеки завдяки поту, який охолоджує тіло. Багато тварин також уміють захищатися від спеки. Наприклад, у спеку собака відкриває пащу і висовує назовні вологого язика. Це збільшує випаровування. Так тварина уникає перегріву.
4.Перегляньте навчальне відео.
5.Домашнє завдання - продовжуйте заповнювати зошит, перевірте свої знання з теми. Перейдіть за посиланням naurok.com.ua/test/ код доступу 589246. Уважно прочитайте питання, пройдіть тестування, сфотографуйте отриманий результат і надішліть мені до 18:00!
05.05.
Тема:
Травна система.
Харчування.
Правила здорового харчування.
Практична робота №7.
Складання раціону здорового харчування.
28.04.
Тема:
Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.
21.04.
Тема:
Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю.
22.04.
Тема:
Контрольна робота №5. Повторення вивченого.
14.04.
Тема:
Травна система.
Харчування.
Правила здорового харчування.
Практична робота №7.
Складання раціону здорового харчування.
- Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про будову та значення травної системи. Для того щоб людина могла жити, працювати, а дитячий організм — ще й рости, необхідні поживні речовини. Вони надходять до організму з рослинною і тваринною їжею. Запам’ятайте! Травлення — це складний процес перетворення їжі на поживні речовини, які засвоюються організмом.
1. Дізнайтеся більше про процес травлення.Опрацюйте навчальний матеріал підручника с.149-154.
Запам’ятайте! Органи травлення потрібно берегти змалку. Піклуйтеся про стан своїх зубів! Здорові зуби краще справляються зі своєю роботою — пережовуванням їжі, ніж хворі. До того ж мати здорові зуби — це гарно. Вони — окраса обличчя і знаряддя для правильного мовлення.
Запам’ятайте! Органи травлення потрібно берегти змалку. Піклуйтеся про стан своїх зубів! Здорові зуби краще справляються зі своєю роботою — пережовуванням їжі, ніж хворі. До того ж мати здорові зуби — це гарно. Вони — окраса обличчя і знаряддя для правильного мовлення.
2. Перегляньте навчальні відео.
3. Запам'ятайте! Харчові продукти мають рослинне і тваринне походження.З їжею людина отримує необхідні організму поживні речовини. Які це речовини? Білки — речовини, які вважають основним «будівельним матеріалом» для тіла людини. Особливо потрібні білки дітям, бо їхній організм росте і розвивається. Білки містяться в багатьох продуктах харчування: у сирі, яйцях, м’ясі, рибі, горосі, квасолі. Жири забезпечують організм енергією, їх також уважають «будівельним матеріалом» тіла. Джерелом жирів є масло, олія, сметана, сало.
Вуглеводи — головне джерело енергії для нашого організму. Це цукор і крохмаль. Вуглеводів багато у хлібі, крупах, картоплі, макаронах, кондитерських виробах, фруктах.
Вітаміни необхідні для збереження і зміцнення здоров’я. їх багато в овочах і фруктах.
Їжа повинна бути різноманітною, щоб організм отримував усі потрібні для життя речовини.
Їсти потрібно в один і той самий час, повільно, не поспішаючи, ретельно пережовуючи їжу.
Уранці, обов’язково снідай. У голодної дитини може боліти голова, буде поганою увага, низькою — працездатність. Вечеряй за дві години до сну. Не переїдай. Дуже важливо дотримувати гігієни харчування. Перед їжею слід обов’язково ретельно мити руки, щоб не занести в організм хвороботворні бактерії та яйця глистів. Без здорових зубів не може бути нормального травлення. Тому за зубами треба ретельно доглядати. Після їжі полоскати рот теплою водою. Двічі на день, уранці і ввечері, перед сном, треба чистити зуби зубною пастою.
— Запам’ятайте! Їжа, що вживається без апетиту, перетравлюється й засвоюється гірше.
Висновки:
• 3 продуктами харчування людина отримує поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, вітаміни.
• Щоб бути здоровим, важливо правильно харчуватися, дотримувати гігієни харчування.
4.Домашнє завдання: продовжуйте заповнювати зошит з даної теми, спробуйте скласти власний раціон здорового харчування.
Завдання можна виконати у зошиті, малюнок, чи відео. На ваш вибір. Звіт до 18:00!
1. - Людина вдихає повітря носом. Там воно частково очищається від пилу і мікроорганізмів та зігрівається. З носової порожнини через носоглотку, гортань, трахею та бронхи повітря потрапляє в легені. Усі ці органи утворюють дихальну систему. Вона забезпечує організм киснем і допомагає виводити з організму вуглекислий газ. Як це відбувається? Трахея і бронхи схожі на трубочки. Кожен з бронхів з’єднується з однією легенею. Легені складаються з величезної кількості маленьких пухирців. У стінках цих пухирців постійно рухається кров. Коли свіже повітря заповнює пухирці, кров бере з повітря кисень, а віддає вуглекислий газ. (Вуглекислий газ утворюється під час роботи всіх органів тіла.) Потім кров несе кисень до кожного органа. Повітря, яке залишилося в легенях, у якому вже мало кисню і багато вуглекислого газу, ми видихаємо.
Вуглеводи — головне джерело енергії для нашого організму. Це цукор і крохмаль. Вуглеводів багато у хлібі, крупах, картоплі, макаронах, кондитерських виробах, фруктах.
Вітаміни необхідні для збереження і зміцнення здоров’я. їх багато в овочах і фруктах.
Їжа повинна бути різноманітною, щоб організм отримував усі потрібні для життя речовини.
Їсти потрібно в один і той самий час, повільно, не поспішаючи, ретельно пережовуючи їжу.
Уранці, обов’язково снідай. У голодної дитини може боліти голова, буде поганою увага, низькою — працездатність. Вечеряй за дві години до сну. Не переїдай. Дуже важливо дотримувати гігієни харчування. Перед їжею слід обов’язково ретельно мити руки, щоб не занести в організм хвороботворні бактерії та яйця глистів. Без здорових зубів не може бути нормального травлення. Тому за зубами треба ретельно доглядати. Після їжі полоскати рот теплою водою. Двічі на день, уранці і ввечері, перед сном, треба чистити зуби зубною пастою.
— Запам’ятайте! Їжа, що вживається без апетиту, перетравлюється й засвоюється гірше.
Висновки:
• 3 продуктами харчування людина отримує поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, вітаміни.
• Щоб бути здоровим, важливо правильно харчуватися, дотримувати гігієни харчування.
4.Домашнє завдання: продовжуйте заповнювати зошит з даної теми, спробуйте скласти власний раціон здорового харчування.
Завдання можна виконати у зошиті, малюнок, чи відео. На ваш вибір. Звіт до 18:00!
06.05.
Тема:
Дихальна система.
Запобігання захворюванням органів дихання.
- Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про будову органів дихання й попередження їх захворювань.
1. - Людина вдихає повітря носом. Там воно частково очищається від пилу і мікроорганізмів та зігрівається. З носової порожнини через носоглотку, гортань, трахею та бронхи повітря потрапляє в легені. Усі ці органи утворюють дихальну систему. Вона забезпечує організм киснем і допомагає виводити з організму вуглекислий газ. Як це відбувається? Трахея і бронхи схожі на трубочки. Кожен з бронхів з’єднується з однією легенею. Легені складаються з величезної кількості маленьких пухирців. У стінках цих пухирців постійно рухається кров. Коли свіже повітря заповнює пухирці, кров бере з повітря кисень, а віддає вуглекислий газ. (Вуглекислий газ утворюється під час роботи всіх органів тіла.) Потім кров несе кисень до кожного органа. Повітря, яке залишилося в легенях, у якому вже мало кисню і багато вуглекислого газу, ми видихаємо.
2. Опрацюйте навчальну інформацію в підручнику с.155-156.
3. Отже, запам’ятайте! Органи дихання потрібно берегти. Для здоров’я людини дуже важлива чистота повітря. Як її досягти? Насамперед слід робити щоденне вологе прибирання приміщень. Треба регулярно провітрювати свою кімнату. Бережіть свою дихальну систему! Для цього займайтеся фізкультурою. Пам’ятайте: правильна постава поліпшує дихання. Не пийте холодну воду, особливо після рухливих ігор. У сильні морози на вулиці дихайте лише через ніс, голосно не розмовляйте. Якщо захворіли, не дихайте в обличчя людини, з якою розмовляєте. Коли кашляєте або чхаєте, прикривайте рот і ніс хустинкою.
3. Отже, запам’ятайте! Органи дихання потрібно берегти. Для здоров’я людини дуже важлива чистота повітря. Як її досягти? Насамперед слід робити щоденне вологе прибирання приміщень. Треба регулярно провітрювати свою кімнату. Бережіть свою дихальну систему! Для цього займайтеся фізкультурою. Пам’ятайте: правильна постава поліпшує дихання. Не пийте холодну воду, особливо після рухливих ігор. У сильні морози на вулиці дихайте лише через ніс, голосно не розмовляйте. Якщо захворіли, не дихайте в обличчя людини, з якою розмовляєте. Коли кашляєте або чхаєте, прикривайте рот і ніс хустинкою.
4. Домашнє завдання: перевірте свої знання за допомогою тестування. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua, код доступу - 631411. Отримані результати сфотографуйте і надішліть мені до 18:00!
28.04.
Тема:
Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.
- Діти, ви починаєте вивчати новий розділ "Людина та її організм". У цій темі ви дізнаєтеся:
• Про системи органів тіла людини та їхнє значення в житті людини.
• Чому потрібно берегти органи тіла людини і як запобігти їх захворюванню?
• Що таке здоровий спосіб життя і які його основні правила?
1.Опрацюйте навчальну презентацію.
2.Перегляньте навчальне відео та запам'ятайте систему органів людського організму.
3. Домашнє завдання: прочитати статті підручника с.142-144. Заповніть сторінки зошита з даної теми, сфотографуйте та надішліть мені до 18:00.
Нагадую, що по даній темі було запропоновано виконати стем-проект, хто розпочав чи вже можливо виконав - надсилайте мені свої роботи, завдання діє до кінця травня.
1.Опрацюйте навчальну презентацію.
2.Перегляньте навчальне відео та запам'ятайте систему органів людського організму.
3. Домашнє завдання: прочитати статті підручника с.142-144. Заповніть сторінки зошита з даної теми, сфотографуйте та надішліть мені до 18:00.
Нагадую, що по даній темі було запропоновано виконати стем-проект, хто розпочав чи вже можливо виконав - надсилайте мені свої роботи, завдання діє до кінця травня.
29.04.
Тема:
Опорно-рухова система.
- Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про опорно-рухову систему, формування постави.
1. Опрацюйте навчальні матеріали і запам'ятайте будову опорно-рухової системи людини та її значення для життєдіяльності організму.
2. Прочитайте статті підручника с.144-149.
3.Домашнє завдання - за допомогою тестування перевірте свої знання. Відкрийте посилання join.naurok.ua код доступу 986775, пройдіть тестування, сфотографуйте оцінку та надішліть мені. Бажаю успіху.
2. Прочитайте статті підручника с.144-149.
3.Домашнє завдання - за допомогою тестування перевірте свої знання. Відкрийте посилання join.naurok.ua код доступу 986775, пройдіть тестування, сфотографуйте оцінку та надішліть мені. Бажаю успіху.
21.04.
Тема:
Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю.
Діти, сьогодні у вас відбудеться віртуальна екскурсія. Ви зможете більше дізнатися про різноманітність рослин і тварин рідного краю.
22.04.
Тема:
Контрольна робота №5. Повторення вивченого.
Діти, ви сумлінно працювали над темою. Настав час перевірити ваші знання. Відкрийте посилання join.naurok.ua код доступу 212935. Пройдіть тестування, результат сфотографуйте та надішліть мені до 18:00! Будьте уважні тест має питання з кількома варіантами відповідей і діє лише до кінця тижня. Бажаю успіху!
14.04.
Тема:
Навчальний проект №4. «Теплиця на моєму
підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння).- Діти, пропоную вам стати справжніми дослідниками. З допомогою дорослих та обраних на власний розсуд рослин створити на підвіконнику справжню лабораторію.
1.Скористайтеся інструкцією поданою у презентації:
2. Обов'язково ведіть щоденник спостережень своїх досліджень, записуйте побачене, робіть висновки.
3. Звіт про виконане дослідження у вигляді фото або відео до кінця місяця!
15.04.
Тема:
Заповідні території рідного краю. Державні
заповідники. Ботанічні сади.
Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про
державні заповідники та заповідні території рідного краю.
1. Опрацюйте матеріал на с.135-136 Підручник
2. Продовжуйте заповнювати зошит.
3.Перегляньте навчальну презентацію.
4. Ознайомтесь із заповідниками рідного краю.
5. Домашнє завдання: перейдіть за посиланням join.naurok.ua введіть код доступу 330497 та пройдіть тестування за темою. Зробіть фото ваших результатів та вишліть мені до 18:00!
5. Домашнє завдання: перейдіть за посиланням join.naurok.ua введіть код доступу 330497 та пройдіть тестування за темою. Зробіть фото ваших результатів та вишліть мені до 18:00!
07.04. Тема: Ланцюги живлення. Охорона рослинного і тваринного світу.
1.Перегляньте навчальне відео Поділ тварин за способом живлення. Ланцюги живлення
Охорона тваринного та рослинного світу
2.Опрацюйте статті підручника с.128-129. Підручник
3.Продовжуйте заповнювати і розфарбовувати зошит.
4. Спробуйте з'єднати частини прислів'я https://learningapps.org/8941408
08.04. Тема: Червона книга України.
1.Перегляньте навчальне відео Червона книга України
2.Опрацюйте статті підручника с.130-134. Підручник
3.Продовжуйте заповнювати і розфарбовувати зошит.
4. Спробуйте виконати Прислів'я читай - слово додавай
01.04. Тема: Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини.
1.Перегляньте навчальне відео Бактерії
2.Опрацюйте статті підручника с.126-127. Підручник
3.Продовжуйте заповнювати і розфарбовувати зошит.
4. Спробуйте визначити Корисні та шкідливі бактерії
Звіт про виконану роботу надсилайте до 18:00.
31.03. Тема: Значення грибів у природі.
1. Перегляньте навчальні відео
3. Продовжуйте заповнення та розфарбовування зошита.
Звіт про виконання до 18:00.18.03. Тема: Гриби — живі організми. Будова грибів.
Опрацювання теоретичного матеріалу.
Уявімо,що
ми в літньому лісі ,у якому багато
грибів.
Що таке
гриб?
Гриб-особливий
організм,що не утворює квітів,насіння і розмножується спорами.
Учені
декілька віків не могли з’ясувати ,що
взагалі таке гриби.
С лід
зазначити ,що вчені об’єднали всі рослини в одну велику групу
-царство рослин, тварин –царство тварин.А куди
віднести гриби?
До
рослин?Але вони не зелені.До тварин? А на тварин вони тим більше не схожі.До
того ж довгий час не були відомі спори грибів,
за
допомогою яких вони розмножуються.
І багато
хто вважав,що гриби з’являються на світ від роси,від гниття речовин,від ударів
блискавки,навіть за примхами нечистої сили.
Н арешті
гриби віднесли до рослин.Здавалося б, питання вирішене.
Але
поступово з’ясувалося,що в тілі грибів міститься безліч таких
речовин
,яких у рослин немає. Зате вони є в тілі тварин ,але недостатньо.
Тому
фахівці запропонували виділити гриби в окреме царство.Гриби-це гриби .Їх на
світі дуже багато.Понад 100 тис.видів.
Багато
хто з вас знають не лише назви грибів,але й можуть відрізнити гриби один від
одного.Разом з батьками ви збирали їх. Що можна приготувати з грибів?
Ви
помітили,що гриби забарвлені в різні кольори,але у них практично відсутній зелений
колір .Отже гриби не можуть переробляти сонячну енергію і вуглекислий газ у поживні речовини. Гриби
живляться готовими поживними речовинами з грунту. Усі гриби сміттярі .Одні з них живляться грунтовим розчином ,інші оселяються у відмерлих
рослинах і тваринах . Іноді гриби поселяються на ще живих ,але хворих
організмах. Вони переробляють органічні
речовини в ті, які потрібні рослинам.
1. Опрацюйте матеріал підручника с.121-122.
2.Заповнити зошит за темою гриби
3. Перегляд навчального відео Гриби-живі організми
4. Вправа на закріплення Пригадай будову гриба
5. Ознайомлення з навчальнми презентаціями Будова гриба, Значення грибів
5. Ознайомлення з навчальнми презентаціями Будова гриба, Значення грибів
Підручник з природознавства
17. 03. Тема: Природознавство - Пристосування тварин до життя в різних умовах. Узагальнюючий урок за темою «Тварини».
1.Тварини Різноманітність тварин у природі
https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY
2.Тварини в природі
https://www.youtube.com/watch?v=zakMTocZAi8
3. Про птахів
https://www.youtube.com/watch?v=MXWjAMD3g98
4.Короткі цікаві факти про змій
https://www.youtube.com/watch?v=P6F2shiq3qQ
5.Адаптация животных. Развивающий и познавательный
мультфильм.
https://www.youtube.com/watch?v=Ab0FqS1OC34
6.Зачем тигру полоски, а жирафу пятна? (что такое
мимикрия) развивающие мультфильмы
https://www.youtube.com/watch?v=b1jBtbzB5xE
7.Мастера маскировки животного мира. Познавательный
фильм.
https://www.youtube.com/watch?v=sDXMfjOoOx0
4.https://www.youtube.com/watch?v=P6F2shiq3qQ - не відкривається
ВідповістиВидалитиhttps://www.youtube.com/watch?v=Nb7_zqRrUXI
ВідповістиВидалити